Ahlan! ~Blog j-QAF SK Jelawat~

أهلا وسهلا ومرحبا بكم



BARISAN GURU SKJ... (PUZZLE MODE). CHECK IT OUT!~



ALbUm KBS j-QAF SK JELAWAT


album p n p j-QAF sk jelawat


Thursday, December 25, 2008

KEM bestari solat 2008 SIRI 4

Alhamdulillah... Kem Bestari Solat Siri 4 telah berjaya diadakan pada Oktober 2008. Segalanya berjalan dengan baik dan meriah. Murid yg menjadi sasaran adalah murid j-Qaf iaitu mereka dari Tahun 1 - tahun 3.

Pelbagai aktiviti telah diadakan... Antaranya pertandingan Azan dan Iqamah, Kuiz Bacaan Dalam Solat, Kuiz Bacaan Ayat-ayat hafazan dan pelbagai lagi. PuterA puteri SKJ nampaknya begitu teruja dengan hadiah pelbagai yang disediakan oleh pihak sekolah. Mereka juga kelihatannya begitu dahagakan ilmu. -..Wahai guru..., kalianlah harapan kami. Didiklah kami ini...- Bermul jam 7.30 pagi hingga 4 ptg mereka bersama-sama di Dewan SKJ untuk menjayakan program.

Panitia Pendidikan Islam; yang terdiri Barisan Guru Pendidiikan Islam, dan Guru j-Qaf ... serta dengan kerjasama erat guru2 KAFA bersama-sama merealisasikan program yang mendidik jiwa ini. Alhamdulillah... :) Kami bertuah kerana perjuangan kami sentiasa mendapat sokongan, dorongan dari pihak pentadbir sekolah kami. Percayalah, kita adalah sebuah keluarga harmonis! ;)

Adik Aiman kelihatan gemuruh + ceria untuk memulakan bacaan Surah-Surah Hafazan...

Kami gembira sertai KBS! Demikianlah agaknya suara hati putera puteri SKJ pd saat ini~

Antara yg menyertai Amali Solat... Khusyuknye!!! ;)
*10 pesrta mewakili 1 kumpulan...*

No comments: